torsdag 15. januar 2009

Ikke så hemmelig venn.

Hønsegården-forumet har vi fått utdelt venner som skal bytte pakker med hverandre, Jaja74 og meg skal sende til hverandre.
Se hva jeg har fått! Sokkegarnet heter Fame:


Tusen takk, Jaja74! Det skal bli gøy å prøve ut garnet.

Jeg har også vært med på Hemmelig Julevenn hos Norsk Strikkeforum. Der ble aldri sendt noe til meg, så lederen av forumet sendte meg dette:



Garn og tilbehør har jeg kjøpt i det siste.
Dette kom i posten idag....:

Til sjal:


Til et mysteriesjal:


Til enda et sjal...:


Til Bestemorteppe (til sammen fikk jeg 13 nøster):


Til tykke labber eller votter:


4 kommentarer:

Fjellrosa sa...

SÅ spennende!!!!!!!!

Liv sa...

Så mye fint garn, da!! Må være spennende å se hva som dukker opp i posten! Godt at det ble garnjulegave på deg likevel! Klem fra meg!

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei, Vibeke
Mye fint her hos deg. Vi er med i samme teppe-along på Projo; kjekt. Var ikke klar over at du også er fra Bergen. Lykke til med prosjektene dine.

Torunn Skjærstad Moen sa...

Så mye herlig garn! Jeg har akkurat gjort ferdig et sjal i svart kauni. Det ble bra, men litt vanskelig å strikke med svart i mörketiden. Med god hilsen fra asterix.